RAJA recomandă folosirea soluțiilor de comunicare la distanță ca mijloc de protecție împotriva COVID-19, în contextul creșterii ratei de infectare și evoluției constante a valorii incidenței cazurilor confirmate, limitând astfel activitatea directă cu publicul.
“Rugăm toți abonații ca în continuare să opteze cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro. Prin urmare, pentru informații, cereri și sesizări, aceștia ne pot contacta telefonic, pe adresele de e-mail, prin intermediul formularului de sesizări, sugestii sau reclamații online, pe adresa de Facebook, sau prin poștă. Numărul de Call Center 0241.924, precum și Contul de client on-line sunt funcționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru diferite operațiuni și asistență specifică. În vederea protecției proprii, dar și a angajaților noștri, care dețin un rol esențial în asigurarea acestui serviciu vital pentru populație, recomandarea noastră este ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul societății, urmând a fi completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail a centrului zonal vizat”, a anunțat RAJA.
Casieriile și birourile de registratură vor avea program normal de lucru cu publicul, dar RAJA solicită să se evite aglomerația și să se mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur. De asemenea, pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, RAJA încurajează clienții să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, prin transfer bancar sau direct debit.
Be the first to comment